Blogg

 Så här även jag blivit bloggare. Kan nog bli trevligt. Något att fylla upp det stora tomrum som råder under mina långa dagar i Lidköping. Att bo ensam är skönt men oerhört trist. Är lite nervös att ja ska bli lite väl aktiv men vad spelar det egentligen för roll. 
 Ska när ja e hemma i mitt hem med ordentlig dator fixa till en bättre design.
 
 Skola igen. Andra veckan under sista året. Kunde varit roligare. Skolan just nu är mest bara att sitta, då vi håller på med förberedelser till utställningen i Skara domkyrka. Det blir och är kul men just nu så har vi så lite att förebereda så dagarna består mest av att bara sitta och glo in i väggen. 

 Kanske Tamar också haft en oerhört trist dag för hon var ovanligt glad att se mig. Hon strök sig mot mitt ben hela tiden när ja kom hem. La sig i mitt knä efter att vi båda ätit och kollade på tv. Hon ligger till och med just nu i mitt knä, kollar på mig och ger mig en liten puss då och då när ja kollar på henne. Myyys. Hon har inte legat i mitt knä vid datorn sen hon var liten kattunge.

 Längtar hem. Löjligt och onödigt då ja inte kommer få åka hem på 2 veckor. Kommer jobba över med domkyrkan i helgen... Värdelööööst... Kommer bli två långa veckor här i Lidköping. Har lite pengar också så ser inte fram emot middagar eller att gå på stan o göra nåt mysigt. Skulle vara försiktig med pengarna. Har bara 300 kvar till månaden men idag blev ja sugen på kött och köpte en grillat kycklignfile som var på halva priset pga utgående datum. ha ha. Ja e mig lik. Mat är min passion. Men men.. kniper det i slutet så har ja ett lager kikärtor.

 Nej nu ska ja glädja mig själv med att göra lite potatissallad så att den är klar när ja kommer hem i morgon. och sedan njuta av en kopp te tillsammans med Tamar.


Kommentarer
Postat av: karro

eller så hade hon gjort något väldigt busig och ville inte att du skulle märka det ;)

2009-09-06 @ 12:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0