Äntligen Fredag!

 Är jag i skolan? Gör jag just nu mitt religionsprov? Har ja med mig kvittot till skolan för att hämta ut mina skor? NEJ NEJ NEJ!!!

 Kunde inte sova en blund i natt. la mig sent. Det erkänner jag... men sen kom mensvärken. Igen. Visste inte hur ja skulle ligga för att inte anstränga magen. När klockan ringde kändes det inte som ja hade somnat. Är fortfarande osäker. För jag var så pigg. Eller pigg... haha Men.. Jag kände mig inte som väckt ur sömen utan snarare som att klockan ringde..o där låg jag.
 Jag tänkte snabbt. Jag skulle ju vara helt död ikväll i kyrkan om jag inte sov nåt så jag bestämde mig för att ta ledigt första lektionen och få sovmorgon till 11... my dream eller. innan jag hann skicka ett sms till min mentor o säga att ja behövde sova hade jag somnat. O när jag vaknade igen var klockan halv tio! YEY...
 skrev till min lärare o bestämde mig för att gå till religionen. Men ja segade otroligt.. Efter fruksoten blev jag asdålig i magen på andra otrevliga sätt och... jag tappade lusten att gå. Bestämde mig då för att komma lite senare till Religionen och inte stressa upp min mage. Ofta..
 Nu sitter jag här. Utan en tanke på att gå. Har varit hemma för länge nu så det känns bara jobbigt..
 Det var ju skorna då.. hos skomakarn. Antingen får ja ta en prommis dit o hämta dem. Men ja är rädd för att stöta på någon o tvngas förklara. Varför har jag inte gått? Ehm för att jag var dålig i amgen fram till tolv. Sen mådde ja bra men sket i skolan ändå XP
 Jag kan ju ta dem nästa vecka. En skomakare får väl inte slänga bort skorna hur snabbt som helst. Får bli så!

 Vill bara hem nu... och inte tänka på nåt.

 Äsch kanske jag ska gå till skolan.. vara med på de två sista lektionerna. Visa min goda vilja! ok! Om ja får kontakt med nån kamrat...

 

 Kram



Orka inte vända på bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0