Dramaövning..

 Dags att öva på dramat igen då. Vi har fått äran att framföra Everything på.. oh no.. har glömt hennes namn. Carnia Nyman? haha XP Rätta mig!!! Hennes konsert i alla fall.
 Syrran ska också sjunga. Plus Viktor med sitt band som är med i dramat.
 Ska bli skoj att öva. Nu har ja äntligen fått ihop det. Vi fick inte med sista rollen denna gången heller. Om vi inte kommer på någon som kan tänkas vara sugen... Men trots avhopp och trassel e vi lika många som sist. En är utbytt. Men hon lär sig säkert snabbt.

 Ska bli riktigt skoj hur som helst. Älskar att spela draman. O i detta drama har ja ju rollen Jesus. Kan man ha mer power! ;P

 Sitter och gör om mitt ansikte till en Botticellimålning på sidan http://morph.cs.st-andrews.ac.uk//Transformer/  och det var det mest värdelösa ja gjort haha XP Bättra o ändra om sånt i PS I gues.. Men om ni har trist. Varsågod!

Beautful isn't it!? (Ja skulle aldrig låta Botticelli måla en tavla av mig om detta skulle bli resultate. ja är besviken på min favoritkonstnär!!! Kanske skulle valt en bättre bild. XD )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0