Fredag.. Ä N T L I G E N

 Sitter hemma i familjehemmet. Alla sover. Utom mamma som jag inte vet
vars hon är haha Xp
 Har nyss halvtittat emellanåt på Åsa-Nisse med pappa o vänner. Den e lite halvskön men ja har inte ro att kolla på film. Passade på att spela fiol när ja vet att alla var i andra änden av huset.

 Hemresan gick jättebra och det var riktigt skoj att vara i kyrkan. Pratade faktiskt för en gångs skull med folket. De kan ju engelska jättebra. Här har man suttit o inte försökt förstå varandra alls. ;P
 Så det blev en trevlig kväll. Känner mig fortfarande som en tönt i mängden. Särskilt nu när Lizen övergett mig för alla grabbar. Tss tss (Även om hon påstår sig vara lojal mot mig haha)
 
 Haha.. fick min första klassiska pinsamma raggningsreplik idag. Tror ja.. kan inte minnas att ja fått nå sånt förut. Oj vad jag skratta. haha
 Gick buttert mot tåget och såg en kille med annorlunda stil komma ut från en restaurang. Jag kollade på honom just för att han såg annorlunda ut på nåt sätt. Han hade två polare utanför.
 Jag kollade fram mot tåget igen och gick snabbt vidare. Då hörde ja lite försynt bakåm mig. "Får man klappa katten!" Trodde ja hörde fel. Men svarade ändå. "Nej" Orkade inte med massa trams. Ville bara till tåget.
 "Får man klappa matte då?" Sa han högre. "Näe haha" Så mesig replik haha. skrattade hela vägen till tåget. Så var min dag gjord. XP
 Hörde också när jag fortsatte hur de pratade tillsammans. Antingen sa de "Får man klappa husse" Eller "Det finns kanske en husse!" Eller så sa de inget alls av detta. MEn de kan gärna få tro att det finns en husse. Om de vore så väl XD



 Ska strax lägga mig. Blir en softardag i morgon tror jag. Kanske ska försöka tala om balklänningen med mammma. Kanske övningsköra. Hoppas vi hälsar på nån eller nåt ;P

 God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0