Ibland undrar man...

 Slarvat med magnesiumtillskottet och har antagligen ägglossningen. och det märks för SKIT SKIT SKIT SKIT SKIT.. åååååh vad trött ja är på allt. Vill bara skrika. men NEj! Det går ju inte. Alla hör. Man är aldrig ensam nån stans i den här värdelösa hålan! Jag hatar att bo här hatar hatar hatar hatar.
 Eller ensam. Ja e ju visst ensam. I det här pisshålet!! har ja någon att prata med..? någon som förstår!!! Tamar.. himla pisskatt som skulle byta mig mot en falukorv!
 Vart är den där fantastiska kompisen som ska finnas där i vått o torrt o orka lyssna på mig. näe.. för antingen e du för ung så de känns dumt. Eller så känner ja dig för dåligt. har du öppnat dig för mig? Du har ju absolut inte samma värderingar. du förstår mig inte för du upplever det annorlunda. Du ska bara försöka komma med smarta lösningar som inte på nåt sätt uppmuntrar!!!

 Argh! O nu ska man sova för att gå till den där himla pissskolan!!! Jag orkar inte. Det är bara ett fjantigt tidsfördriv för att komma fram tillarbetslösheten. För att komma fram till den tiden då man ska känna sig tvingad att flytta hemifrån för att slippa den där himla jobbiga familjen som inte alls sitter ihop i mer än några hårstrån!
 O vad gör man där ensam i en äcklig lägenhet i säkert nån ofattbar tråkig stad där ingen bryr sig om det bor någon blond tönt som är blyg och inte kan charma människor o få vänner som alla andra kan!!! 
 
 Jag är så trött på att sitta här o bara fisa i det här hålet! Trött på att gå till skolan och läsa sånt ja inte är ett dugg intresserad av. Trött av att måsta läsa det för att få något sorts betyg!

 Jag vill hem. Men vad är hem? Stället där man tvingas leva i en stor familj som driver varandra på nerverna.... byn där man ABSOLUT INTE har några vänner... där alla tycker man är en kristen tönt!!!

 Eller Lidköping där det enda vettiga jag har att göra är att gå i skolan. Skolan som ja inte alls har någon himla vettig lust efter!!!

 

 

 Ta inte det ja säger här för seriöst. I morgon kommer allt kännas helt annorlunda. Jag är bara arg på allt o vill skriva av er för er älskvärda töntar som allvarligt talat läser smörjan ja skriver ner.
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0