Kallt, kallt, kallt...

 Iskallt. Värmen har varit avstängd. Dumma mig. Brukar sänka den på helgen då jag inte är här men... inte stänga av den tss tss
 Lida får man. Ska bli spännande och sova sen...

 Resan hit blev mycket trevlig då Pia överaskade med att åka samma tåg som jag. Kul med sällskap.
 Det tyckte inte Tamar som då fick sitta under några säten. Som protest sket hon ner sin bur..
 Har inte fixat bort skiten än. Det blir i alla fall nåt trevligt att se fram emot XP
 Fick gå den långa vägen med min tunglastade väska. Har handlat billig mat i helgen... o tagit med hemmifrån. Huvaligen. var så slö i armarna  när ja kom fram att ja knapp orka upp med nyckeln till dörren XD Men jag kom in. Tamar och jag åt. Jag åt en.. sarma? haha kåldolme. serbisk kåldolme.. :D Var gott.
 Tamar åt friskis.

 Provade göra dolleye.. eller vad det het. Inte så fint elller verklighetstroligt. XP Kände mig inte pigg på att bli fotad heller så minnar finnar lös som solen i blixtens ljus. Men lägger upp en retucherad o redigerad bild ;)


Kolla inte för nog så kanske det kan se ut som jag har runda stora dockögon XP

 
 Ska strax sova. Har ingen lust. Är inte otrött. Men det känns inte kul med prakitiken. Stör mig på att jag måste lämna ett papper till en veterinär. Hatar uppgifter jag inte brinner för. Men det ligger och flåsar mig i nacken. hela det ämnet är ju nåt som bara får mig att må dåligt. Rörlig bild. ååh ja som tycker det e så skoj att göra film!
 Praktik i morgon. Bara att ta som den kvinna man är. 3 veckor. hur hårt kan det bli!
 God natt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0