Körlektion!

 Idag bokade ja en första körlektion. Det kändes inte så hemskt som ja trodde. Men ja hade ju Alida o Elin med mig haha XP Själva lektionen kvar. DEt är väl den som blir pinsam. men faktiskt så känner ja mig inte nervös alls. Ok det är 2 vceckor kvar. Meeeen. ja trodde ja skulle vara nervös. Nu måste ja bara få mor o far att övningsköra med mig. Jag vill köra lite svårare sträckor än dem mellan Älgarås o Töreboda. De kan ja utan o innan nu. Det är inget att tänka på längre.. ;P


 

Sminkade mig idag. o för en gångs skulle kände ja min inte kladdig. Aaah denna kalla vinter. Men det vore soft i fall det slutade blåsa små minisnöflinog in i mina ögon.
 Ok det var ett ointessant inlägg i min blogg. Jag ska vara tyst nu! Hänge mig till mitt te. 

 God natt!!! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0