Pasta...

 Äntligen pasta. Har gått o längtat efter lasagne i nå veckor nu känns det som. Minns inte när ja åt pasta senast. Har inte haft det hemma sen i början av skoltiden i alla fall. Då kusinerna var här.
 Men idag köpte jag en påse tagliatelli och gjorde en gräddig svamp och spenatsås till det. Mums mums. Jag älskar pasta. Saknades bara någon godare smakrikare ost. Frukostost var ingen succe. Xp



 Har gjort alla sysslor jag hade på scehmat idag. har till och med pluggat på det där svenskaprovet. Inte för att jag kan det.. haha ofta. 14 sidor filmkunskap går bara inte hur lätt som helst in.. men hm.. om jag ser nåt av filmnanmnen kan jag säga ungefär vilket år det var och vilket land och vad det är för speciellt med den filmen. Men om frågorna i morgon blir. "Vad hette den första neorealistiska filmen? Och vilken italienare gjorde den? Vilket år?" Hm öppen stad med Roberto Rossini.. Någon gång på 20 talet säkert.. alla filmer var gjorda då.
 På nåt märkligt sätt kan jag nog ändå kanske klara detta prov XP Får göra ett test här hemma!
 
 Har spisat bröd och te och känner mig mycket nöjd och glad. Ska enligt mamma lämna dator redan vid 10 och sedan ta en prommis för att kunna somna i natt. Vi får se vi får se..
 Jag MÅSTE komma upp i morgon i alla fall. Har missat ett religionsprov redan... vill inte missa svenskan också.. får ju göra skiten nästa år då...
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0