Saknad...

 Ja känner mig... ensam på ett oensamt sätt. Som om ja saknar någon. Behöver prata med någon. Vill prata med någon. Men vem?
 Här finns bara Tamar! På nätet finns massa Jönsar. bara att trycka o skriva och plötsligt är man inne i en konverastion. men.. nej. Fel.. Det är FEL människor. Vem!!! Har jag glömt någon? Behöver jag någon.
 Detta stör mig så jag... tappar lusten helt.
 Jag måste handla.. har ingen lust. Måste plugga. har ingen lust. Vill inte gå till skolan i morgon. Vill inte äta. Vill inte.. Jag vill prata....

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Ring din syster. 8) Hon kan vara social om du säger att du vill prata.

2009-11-02 @ 11:50:31
URL: http://ulrikasundqvist.blogg.se/
Postat av: Hristrip



emh ... ingen att tala med säger du ...



Kan ju vara lättare att få tala med någon om man lyfter på luren och svarar ...



Hadetgöttpusshej

2009-11-02 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0