Studiepass

 Japp. Jag kom upp i morse. Gjorde allt som mamma sa. Nästan. la mig nog lite sent.
 Vid halv elva stängde jag datorn och kokade mjölk. gick ut och tog en prommis i det tomma Lidköping. bara 5 minuter eller nåt. Väl tillbaka hällde jag upp mjölken och tog på mig pyamasen. Bäddade sängen och la mig tillrätta med en bok.
 Jag hade på tvn samtidigt, det var fotboll. Champions leag. Eller vad är det nu. Drebcen-Liverpool-. kan det bli mer ointressant.
 Jag läste till kvart över elva då scrubs började. Kollade på det till tolv och släckte. Låg ett tag. Men inte så länge för jag minns det inte som det nu. somnade nog innan ett. vilket var mitt mål.
 Hade satt mobilen vid datorn och fick gå upp när det ringde. Satte på radion väl uppe och började baka bröd.
 YEY! :D Jag kom till skolan..

 Gjorde svenskaprovet. gick väl så bra det kunde gå med tanke på hur otroligt lite jag plugat. blir fascinerad av hur snabbt jag lär mig saker. Kan kanske få ett VG i alla fall. XP

 Nu är det studiepass. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Har skrivit lite och funderar nu på yrkesbeviset. Vill egentligen inte fundera på det. Det är ju så långt kvar. Jag kommer ju bara längta efter att göra det och måste vänta ett helt jullov. Fast o andra sidan kan jag komma på idéer nu, höra med Monica om ja får göra dem och sedan skissa och fundera på dem över jullovet. Låter som en god idé. Då kan jag ju börja med själva arbetet direkt nästa termin.
 
 Elin spisar dont upset the rhythm. Alida tappar sin clementin (eller vad det är) frida pratar om foton, Anna plockar fram en clementin. Studiepass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0