Bath



 IDag tog jag ett bad. Uj uj. Minns inte när ja gjorde det senast. Ja har alltid haft en rädsla för äckliga badkar fulla med gamla hudavlagringar från allehanda gubbar o gummor. Sen flyter man runt där i sina kroppsvätskor, hudceller, smuts och.. USCH!
 Men idag tänkte jag. Mina gampäron är renliga av sig. Deras badkar kan omöjligt vara lika äckligt som vårat där hemma. Och... jag är sjuk, kan vara skönt med ett avslappnande bad, lätta luftrören med alla ångor. Oh yea..
 Sagt och gjort, på med lite smink o ner i badet. Haha. Jag hade en vision, men när ja märkte hur dåligt ljuset var blev det mest flum med det fotandet. Men kul hade jag haha. Var lite lustigt att sminka sig när man har feber. Svetten rann. Så det blev ju inte som man... tänkt :P
 Men får se om man kan leka med det här i PS sen när ja kom hem :D

 Nu sitter ja o svettas framför tvn igen. Är konstant törstig. Måste få mig en cola snart. E nära att ringa o gråta lite för nån faster eller kusin. Så de bara inte kan låta bli att komma förbi med en cola haha. Men nej!
 I morgon stannar ja hemma också. E ja utan feber då kan ja promenera o köpa en cola, och på onsdag lär ja ju då vara fit for fight att binda allehanda buketter, o packetera allehanda krukor. :D

kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hur kan man vara så vacker när man är så sjuk......



Kryapådigkram

2010-04-12 @ 22:21:57
URL: http://hundkakor.bloggagratis.se
Postat av: Faster ;)

Hmm...om jag hade varit ledig o vetat att du ville ha de... ;) Men, tyvärr har jag jobbat hela kvällen o inte haft en tanke på en enda liten cola :P

Känner du dej bättre ikväll??

Kramisar <3

2010-04-12 @ 23:33:09
Postat av: amelia

Oooh, ja gilla stora fluffbilden! :D

2010-04-13 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0