Bored

Nu ska ja tråka ut er med ett lååångt frågeformulär (förkortat) Så ni lär känna mig ordentligt haha :P

DIG:

1. Hur lång är du ?

** 168cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?

** Om ja får önska så.. egenföretagare. Florist.

3. Vad pluggar du ?

** Hantverk.. med inriktning florist. Men de e typ slut så.. snart arbetslös :P

4. Har du långt hår ?

** Tja vissa anser det men ja tycker det är lite för kort...

5. Vilken hårfärg har du ?

** Blond, gömd under röd färg!

6. Sminkar du dig ?

**Jodå. Men idag skippade jag puder haha XP

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

**Tacka för det!

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

** Vilken fråga. Ingen pappa utan mamma och tvärt om haha. Älskar dem båda två!

3. Hur många syskon har du ?

** En på jorden och en i himlen. Ulrika (Min älskade, smarta, sångbegåvade, roliga, vackra syster) och Todd (min... jobbiga lillebror ja ser fram emot att träffa! )

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

** Det gör vi. hej!

5. Hur många ställen har du bott på ?

** Knaften (Lycksele) Hasslö (karlskrona) Slätte (Töreboda/Mariestad) Lidköping

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

** oj!! Vilken fråga. Alla någon gång. Fast kanske mest Tamar eftersom vi bor ihop och hon är.. störig XP

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

** I.. förra veckan.. :D Min syster kom hit o bjöd på middag och mys :)

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

** På skolan... senaste.. Men på fritiden vet jag inte. hm I fredags promenerade jag ju med syrran, Ismet och Ramis.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

** Eeeehm!!! Cecilia eller Amelia?

3. Har du kysst nån kompis ?

** Inte så kyyyyst.. men en puss på munnen har väl skett.. några gånger haha :P OLyckshändelser mest tror jag..

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

**jag har levt singel all life long så.. nej

5. Vem har du varit kompis med längst ?

** Uj! Syrran!?

6. Vem känner dig bäst?

** Syrran skulle jag tro...

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

** Ja det har väl hänt. Fast inte nu på senaste tror jag... var väl mer under min tonåriga pubertetsperiod XP

2. Klä dig annorlunda ?

**Tja förut kanske.. fast annorlunda. VAd är annorlunda. DE som är punkare eller gothare eller gulliga japanstilare är ju ett gäng så de e ju inte annorlunda längre.. Så nej. Jag skulle inte gå till skolan med gula långkalsoner på huvudet, påse som linne och hulahula kjol..

3. Vara dig själv ?

** De tror jag!

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

** ja... eller har varit lite försiktig med att bara gå i bikini eftersom min varit för liten och då ja badat med msulimer. vill inte vara störig om de känns konstigt för dem. Vet inte haha

5. Pierca dig ?

** har gjort det i öronen.. Men annars vet jag inte. Har funderat ibland men nu ja bestämt mig för att ja ångrar att ja gjorde nåt i öronen istället haha XP

8. Vara omogen ?

**Det händer väl.. eller omogen. men barnslig o skrikig. Störa folk genom att skratta högt på offentliga platser o skutta runt i staden. Det händer. Men det beror på att hjärnan inte är färdigutvecklad förrän man är 25 XP

9. Äta småkryp ?

** Har nog ätit en myra haha.. O måste man så måste man!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

**tss.. i.. hm förra helgen tror jag att jag bad pappa om ett!

2. När var du på semester senast ?

**Juli... i Lycksele!

4. Är ditt hår tråkigt ?

**Lite kanske...

5. Vem såg dig naken senast ?

** Bastade ju med syrran så!

6. Hur ofta duschar du?

** haha uj.. olika.. var tredje dag. Har ja tråkigt kanske varannan. Har ja kul så kanske var fjärde. :P

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

** hm.. kanske elva tolv..

 Har du läst igenom allt detta hedrar jag dig med en kopp te!

Kommentarer
Postat av: Lillkussen från norr

Då tycker jag att du kan bjuda mig på lite te! ;)

2010-05-02 @ 16:25:22
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/
Postat av: Lillkussen från norr

Då tycker jag att du kan bjuda mig på en kopp te! ;)

2010-05-02 @ 16:26:28
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mohaha, du får minsann bjuda mig på te också! :P

2010-05-03 @ 15:40:56
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0