Fredag...

 Vilken fredag. En helt vanlig dag!
 Gick hem vid halv tre. Åt vitlöksbröd o drack yoghurt. Köpte den nya passiona, chili chokladen. Sådär tycker jag. Sött o smakerna gick inte ihop i någon smaksymfoni XP
 På tåget sket Tamar diarre o de lukta o gick inte att få bort. Stackars henne fick ligga där. Stackars mig fick skämmas.
 I Mariestad klev både Viktor och Lizen på. Skoj med sällis. :D Var länge sen ja träffade någon av dem. Fick reda på att min fiol var hemma så nu ska här spelas :P
 Kom hem. For till älgarås. Hängde hos olika vänner. promenerade med Ulrika, Ismet och Ramis. Vi gjorde inbrott i en lägenhet med uppbruten dörr. O hängde där. Lite creepy men varmare.
 O nu e ja hemma. Lägger in bilderna från resan i Lycksele. Ska planera lite. Har kommit på massa saker ja måste göra i helgen. Förså, jobba med paintvideo, lära mig bilens inre delar och övningsköra!!! :O Lite stressat men samtidigt. Trevligt. Att helgen inte e tom :)
 kram
                    

Do I miss my blond hair? Lite kanske! XP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0