GO!!!

 Oj vad kul de var!!! Ville nästan inte lämna stället när de blev dags för det. Var länge sen ja fick hänga med så många sköna kristna ungdomar!!! O var ännu längre sen ja var på en riktig lovsångsgudstjänts! :D Var mycket trevligt. Intressanta predikningar, bra lovsång, dåligt ljud, roliga inslag, bra stämning... Ja de var BRA!
 Några bilder får ni här för ja kan o ska inte tråka ut mer med att skriva om allt skoj som hände ;P Fler bilder finns självklart på http://igwt.bilddagboken.se 


            

 

Åkte mitt i kvällsgudstjänsten o de var trist. Men de var kul att kusinerna följde med, o Pontus och att Jonathan skjutsade. ;) Var en dramatisk bilfärd då ja var helt säker på att ja skulle missa tåget o utbrast, "I JEsu namn kommer vi i tid." Till min stora lättnad då fick ja direkt sms från min moster där de stod. Tåget e 15 minuter försent haha ;) Mycket bra.
 Vi roade oss på perrongen o kunde konstatera att trots att de stod ett rejält gäng fulla ungdomar bredvid oss på perrongen så var de vi som larvade oss mest o lät högst!!!
 Sedan kom tåget, vi "grät" tillsammans (haha) o ja klev på tåget, kramades lite till o sedan, dök min moster upp o kramade mig. Var nog bra det. Att hon kom där. Då kändes de inte lika tomt o trist att lämna de festliga gänget på perrongen :/
 Var trevligt att umgås lite med min moster innan vi la oss. Då kom tomheten. Tillbaka till södra sverige. Tillbaka till vardagen. Inga galna upptåg med kusinerna mer. :(
 Men å andra sidan får ja ju träffa min älskade kamratar i skolan :D

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Fantomen

Varför utropade du "I Jesu namn kommer vi fösent!"? Var det inte det du INTE ville?

2010-04-18 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0