god kväll

 50 first dates, varm choklad o jordnötter. De får avsluta min feberfyllda dag. Känner mig inte bättre så bara ett under kan få mig till praktikplatsen i morgon. Men ja ska ändå upp o känna efter ordentligt. Måste ju ringa o sjukanmäla mig också. O få tag på numret tll hon ja brukar pendla med. Om hon jobbar i morgon! Ja har ingen aning! Hm.. men de käns ju dumt o chansa o låta henne stå där o vänta i morgon om ja inte kommer ut haha
 
 Känns trist att sista veckan drar igång. Att påsklovet tar slut, att skolan snart börjar. Samtidigt som de känns så fruktansvärt skönt att snart få åka hem, att få träffa familjen o Tamar igen :D

kram

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Förstår dig. Det var ett tag sen du var hemma nu. Mår du nåt bättre då?



Kram

2010-04-12 @ 20:53:27
URL: http://hundkakor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0