God morgon! :D

 Gårdagen var nog precis vad jag behövde. Jag har räknat ut ett och annat nu.
 Igår somnade jag snabbt. Och då menar jag SNABBT!!! Vi satt vid datorn o skratta. Cicci tog över och jag läste. Hon gick på toa och jag la ifrån mig boken och när hon kom tillbaka hade jag somnat. Fatta!?!!?
 Så var det ju även första veckan. Då Amelia var här nästan hela veckan. JAg var trött på kvällen och kunde somna när ja la mig.
 Uträknat är alltså. Jag behöver en kusin i min närhet som håller igång mig. Ger mig lite skratt (som tydligen ska vara våldsam träning) ja helt enkelt stimulerar mig haha
 Sen hände det ju även mycket hela dagen igår. Men ja minns knappt när ja somnade sådär bara. Måste börja göra saker i Lidköping också. Så ja somnar sådär underbart snabbt haha :P

 Fick en smärre chock när jag i morse gick på toa o såg mig i en spegel. RÖDHÅRIG. Ajuste ja har ju färgat haha.
 Idag måste vi bege oss o försöka införskaffa en förpackning till. Färgen är tunn o vissa slingor e fortfarande blonda. Märkligt tycker jag. Hälften av tuben sprutades ju ut lite var stans i håret. Tycker hret borde blivit mer färgat. Men vad vet jag!?
 Undra om Lindex har öppet idag? (Var dä ja inhandla färgen.) Annars får vi kolla konsum, o finns den int där får vi väl vänta med färgandet tills på måndga (nej juste måndage e också röd) tisdag menar jag!!!

 Sitter o e lite bitter... jag som trodde hela harry potter serien skulle visas. Men de slutade med andra o ska inte visa resten. ARG! haha
 Nu ska ja strax duscha när cicci är klar. :D

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0