Hemmakväll!

Lugnt o stilla. Lite småsegt. Men skönt. Grannarna har fest, det är ljust ute länge det är... kväll 

 Uj de var länge sen nu. Länge sen ja satt "hemma" (har väl tyyyyp blivit mitt hem nu hos farföräldrarna) Är skönt samtidigt som de e lite trist. Fast kanske mest skönt. Har varit full spurt hela tiden. Känns de som de borde ha varit men ja minns de int så haha XP
 Det ska i alla fall bli skönt att få sova i en egen säng, utan kusiner bakom ryggen, eller kusiner som sover för länge eller för kort. Bara jag som får sova när o hur ja VILL!
 Men eftersom ja e van vid att inte göra nåt annat än att dega vid datorn, tvn, köket så e ju detta rena rama actionveckan haha ;)foto: Ulrika Sundqvist

 Har börjat längta hem nu på allvar. Eller hem... saknar min familj men inte sådär pinsamt mycket. Idag drabades ja av en liten saknad. När ja tänkte på dem. Försökte ringa. MEN är de nån som svara då? NEJ!!! De ringer bara när ja har annat för mig o inte alls har tid att prata :P
 Men Tamar. usch. Tror ja pratade konstant om Tamar idag. Har ju till och med börjat fundera på att skaffa hund. Måste få Tamar som kan prata allvar med mig hehe
 
 Bestämde mig även för att följa med kussarna på GO.. nån typ av ungdomskonferens nästa helg. Samma helg ja åker hem. Blir väl lite trögt att konka på väskorna en extra vända o tvingas punga ut några extra slantar för en redan betald resa. (betald av skolan :P ) Men samtidigt ska de bli kul att få gå på ungdomsmöten, träffa andra kristna ungdomar o hänga med mina sköna kusiner. Eller så blir det en bottenhelg då kussarna har tusen vänner, ja känner mig ensam o tyck ungdomarna på
ungdomsmötena e fake haha ;) (nej ska inte tänka så )

God natt kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0