Riskettan!


 KLockan åtta i morse kom jag ihåg att riskettan började nio. INTE halv til. Kul! Upp o hoppa och jag kom iväg i tid. Alla var där när ja kom tio minuter för tidigt. Ambitiösa västgötar.
 Men apparaten krångla så lektionen kom igång sent.
 Värdelöst. Var rätt intressant, men långt o ja känner inte att ja fått ut nåt av detta? Viss statistik om olyckor och kanske det om att inte blir smart i hjärnan för än man är 20 haha. Men ja hade överlevt utan detta.
 Lektionen gick ut på att visa skrämmande filmer och tala om riskerna. Grattis! Jag har 47 kr kvar att leva på tills slutet av denna månad. Det blir spännande. Har fler lektioner denna månad för att ta tag i skiten med körkortet nu så nu är det bäst att föräldrarna har pengar!!! Men ja ska inte oroa mig för morgondagen. Fågeln har mat för dagen o blomman är vacker.. eller hur är det?

 Har vant mig mer vid färgen nu. Den ser inte lika brun ut när det är ljust ute. Inte på kort i alla fall. När ja kollar på håret som ligger på tröjan ser det.. mörkrött, brunt ut. Men på bild e de rött på hög nivå. Fast en varmare mjukare röd färg än ja hade tidigare.
 Ska leva med detta tills de växer ut nu så. LEV MED DET PETRA!


kram


Kommentarer
Postat av: Petra

den övre bilden e alltså den med nya färgen idag.. den undre bilden, gamla färgen!!!

2010-04-21 @ 14:25:51
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0