Stress...

 Regn regn regn... Fick gå igenom regnet... idag när jag undvikit att ta jackan för värmen. Jag blev blöt och är fortfarande sur. Men ja ids inte byta kläder. Så mycket kläder har jag inte här hemma.
 Jobbade över idag. För att öva till tävlingen. Ganska ovärt. Försökte finna en ny idé att göra min brudbukett men det blev bara knas så slutade med att ja gjorde en hamburgare som någon bitit tag i ena änden vilket lett till att blommorna sprutat ut. För den hamburgesugna bruden?
 Usch känns inte bra till tävligen. Måste få till brudbuketten men ja tror inte ja kan göra den på samma sätt som tidigare. Får ta en snack med lärarna!

 Försov mig idag. Mycket med vilja. Jag är så trött och ligger efter i så mycket så ja e trött på skolan. Nu får de vara nog. O grattis de ja missade var en ny uppgift. I svenskan. Nationellt prov. Jag måste skriva ett pm och nåt att berätta om kärlek.. Men orkar jag. Jag har ´redan 4 skriftliga uppgifter som flåsar mig i nacken. Blev av med en igår och ska skriva en idag med suck och blä!
 O körkortsteorin... hur ska de gå med den. ja kan inte köra upp än det är för tidigt jag kan inte, orkar inte, vill INTE!

 Nu vill jag hem o glömma skolan. Eller de ja behöver är en fri dag i skolan då jag kan sitta och bara skriva bort alla uppgifter en efter en. Inga tävlingar, inga yrkesbevis, ingen snö på taken. bara jag, datorn och uppgiften. Bort med dem. Sen all tid hemma till att bara nöta in teorin. Skulle nästan behöva skippa tävlingen men de vill jag inte..
 Måste skriva ett cv också.. snyft...jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0