Bra dag! ;)


 Skön dag. Den har gått på o närmar sig nu sitt slut.
Första dan på veckan förbi alltså. Me like!
 Har varit full fräs. Först skola med västkännedom, floristteknik och binder. Sedan joinade Sandra mig hem och vi fixade skyltningsmaterial. Var mycket trevligt. Efter det avnjöt ja de pita.(burek?) ja fått... (Skönt att få med mat.. extra skoj när det är mat jag inte kan göra hemma, som kräver en ugn vilket pita gör)
 Tamar har varit lycklig idag. Tror hon gillar när de kommer besök. Särskilt när hon fick vara med oss i vårat skapande. Hon blev irriterad men ja tror hon hellre får säga ifrån när de blir för mycket än kräva att de händer nåt. Men nu börjar hon bli rastlös igen. Springer runt i rummet o leker med allt hon ser, klöser mig på benet o skriker skärt. Katter.. 

 Yrkes-sm närmar sig med stormsteg. Känns i alla fall så. Måste börja öva snart. Få idéer och.. TRÄNA! Usch. ja e så dålig på att vara noga med tekniken. Måste ha någon som ger mig en örfil o skriker i mitt öra. "TA BORT TRASIGA BLAD DIN KLANT!" "VAD GÖR DEN DÄR FULA BLOMMAN DÄR!" "TÄNKTE DU ENS NÄR DET HAMNADE ETT BLAD UNDER BINDSTÄLLET?" En hård lärare. (Haha ja skulle börja grina! MEn kanske ja skulle skärpa mig någon gång!) Jag måste fatta att även om ja gillar slarvigt och trasigt så finns de en gräns...
 I morgon skulle vi tydligen ta en fika och gå igenom träning. Vi slipper massa uppgifter resten av klassen får göra för att få mer tid till träning och en annan lärare kommer med flera olika inspirationssidor då o då. De e ju verkligen snart!? :O
 Kan ja verkligen det här...? Tänk om ja kommer sist! XP

 Nu ska jag koka mig en kopp te till och kanske.. ta en dusch?
kram

Kommentarer
Postat av: anna

Klart att du klarar det o eftersom du vet att du är slarvig o vet var gränsen går mellan skräp o slarv så är det inga problem!

2010-04-26 @ 21:52:11
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0