Vilodag



 Sitter o snörvlar... e sjuk. inte mycket men
 lagom mycket för att de skulle kännas trögt att gå upp. Har ont i halsen o är täppt i näsan. Hoppas de inte blir mer än så... Jag antar att de e min sjuka faster som smittat mig??? XP

 Just nu tittar jag  på dogwhisper o äter rån. På våningen där de hade fest igår är de redan igång med lite mjukare musik. Men mycket stampande i golvet? Trevligt. Ja känner väl mig inte ensam då. Haha.
 Farföräldrarna e ute på resa igen så ja e ensam här nu. Skönt. I alla fall på morgonen då ja älskar att stiga upp ensam o bara äta nåt skräpigt framför tvn. Eller satsa på en riktigt god brunch. Vad vet jag! Mysigt är det.

 Funderar på att göra nån typ av pita idag. haha det blir spännande. Jag har aldrig gjort det men de ser enkelt ut. Passar på att göra det nu när ingen serb eller rom kan se mig :P
 Måste äta nåt med magnesium i också. Har drabbats av brist på det. Kommer inte ihåg riktigt men ja har för mig det var baljväxter som innheöll det. Får väl leta upp nån ärta eller böna :P

 Annars e dagen tom. Lite märkligt... Ingen här, inget planerat, inga krav..O de kanske e skönt. Otorligt skönt :P haha. Eller så kommer ja bli uttråkad. Ja gissar på de senare.

 Kram

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Du har ju tv. :)

2010-04-11 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0