Alingsås!

 Efter fyra timmars sömn vaknade jag av att Tamar tog en våldsamt språng nerfrån sängen. Någon kom för att ge henne frukost. Lika bra jag gick upp då också. Var bara 10 minuter kvar innan jag skulle vara tvungen.
 Alingsåsdagen till ära... Är ändå fascinerad av hur lätt jag kom upp och på vägen dit kände jag mig lite småsugen. Satt o småpratade med syrran i baksätet. Tjejsnack! ;)

 Väl där... Kan säga att jag aldrig varit på ett ställe förut med så många människor som var precis som pappa. (för er som känner honom och förstår vad jag menar!) Flertal av dem hade lämnat sin församling pga av att församlingen fick konstiga tankar. Alla var brinnande kristna och det kändes. Otroligt coolt att vara där!
 Men jag kan sammanfatta dagen med. TRÖTT! Hemska saker. Måste varit syrebrist där inne. Nog för att jag bara sovit 4 timmar men jag kunde inte hålla ögonen öppna en sekund. Så fort jag satte mig i den där lokalen med 250 andra människor började huvudet falla fram. ögonlocken for ihop och jag visste inte vars jag skulle ta vägen. Första gudstjänsten blev ett tuggummi min räddning. För det var intressant. jag ville höra!
 Andra gudstjänsten lyckades jag hålla ögonen öppna genom att börja leka med min halskedja...
 Jag och syrran försökte i pausen ta en powernap men failade med det. Så de slutade med att jag på tredje gudstjänsten gav upp. ja la huvudet på syrrans axel och blundade. Försökte lyssna.. Han var intressant. Men de blev längre o längre mellan orden. Jag sov... Gott!
 Sedan var ja pigg resten av dagen. Men då var de inte lika intressant längre. Typiskt! :/ haha

 I morgon tror jag att jag skippar kyrkan o tar en...sovmorgon. :D

god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0