Blommor och blader...

 God morgon!!!
 Idag är det... tisdag?! Jag är helt dagavill och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Lite koll måste jag dock ha. Ska till arbetsförmedlingen onsdag. I morgon alltså? Jag får inte skippa ett möte till!!!
 Sen ska jag ju inhandla blommor också. Och en bit oasis, möjligtvis en oasishållare. KÄnns lite pinsamt att köpa på samma ställe som jag frågade om Kamelia. (vilket de inte hade eller kunde få tag på tyvärr) Jag kunde ju frågat om de blommor jag ville ha direkt då. Lägga undan. Skulle inte förvåna mig nu om de har lite krasst med blommor och inte alls har någon oasishållare grande! Bara petite! 
 Men det är ju som sagt var bara onsdag. Skiter det sig då har jag torsdagen på mig att göra nåt galet. Och en liten chans på fredag! :P
 Hm denna dagen får nog gå till planering av blommor och räknande på priser. (lite koll har man ju på vad en normal lilja kostar i dagens samhälle!!!) KAnske skulle gå ut och plocka pinnar också!

 Hm. klockan är tolv nu. Jag e stolt över att jag kom upp före tolv. Det är bra. Lite mer normalt på nåt sätt. Ska försöka dra tillbaka dygnet nu när sommarlovet tar slut. Inte för att jag behöver...Jag har ju inget att komma tillbaka till. Men jag vill inte slabba bort hela livet. Måste starta något sorts projekt. Någon som vill ha en tavla made by Petra? Någon som vill ha en tecknad musikvideo? (haha) Någon som önskar något?
 Jag kanske skulle börja skriva något..
 Jag vill göra film!!! VArför i hela friden e våra filmkamera trasig??? Suck och blä....

kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0