Datorn...

 JAg borde vara trött nu?!
 Jag har varit trött hela dagen. Absolut hela dagen.. efter tidigt uppstigande, jobb och promenader... Ville somna framför filmen. Men datorer e uppiggande o precis lagom mycket arbete för hjärnan. Kan sitta här o bara sitta hela natten?! 
 Men ja ska lägga mig nu. För jag vill upp tidigt i morgon med.
 Ska ta hand om maten.. (inte för att ja behöver gå upp tidigt för det men...) baka bröd till maten kanske. Fixa svampen vi plocka idag. Diska!? Finns säkert nåt mer att hitta på. kan ju småstäda lite?!
 Jag ska vara duktig hur som helst. Och gå upp en normal tid.

kram

 Bara jag slipper mardrömmar.. drömde om en läskig dröm i natt. Ett egenskapat "Simpsons-avsnitt" Som var så läskigt att jag vaknade upp.. Ibland undrar man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0