God morgon!


 Nyss hemkommen från Älgarås. Oväntat pigg. MEn tröttheten lär väl komma över mig. För mycket sömn blev det inte i natt. Inte oväntat. 
 Syrran och jag åkte dit runt nio med en korg med 40 bullar i! Vi samlades alla åt upp alla bullar (galet) och spelade kort. Ritade tatueringar, sminkade varandra och smorde in varandra med raklödder. En ganska trevlig kväll alltså. 
 Runt 4 sattes filmen det regnar köttbullar på. Rätt udnerhållande. Mest för att den var så... ful! haha Och vid halv sex var det dags att sova. Jag var oväntat pigg men måste ha sovit något i natt. Några timmar. Minns att jag låg vaken en del... 
 Vid tio åkte vi hem... jag och syrran. Och jag har bara hunnit äta frukost och sitta vid datorn nu. Vet inte vad mer dagen har att bjuda på. Men en märklig känsla av nöjdhet befinner sig över mig. Ovanligt! Jag kan bara.. vara!



 I morgon ska jag och syrran på en systerdag. Den jag talade om för länge sen. Men nu ska den bli av. Vi har bokat bio, kollat gratis parkering.. Vi ska iväg. Blir Örebro i morgon. Inget vandrarhem. Ingen kollektivtrafik. Bil och systerkärlek!!! En dag! Underbart :D
 Ska bli spännande att köra inne i Örebro själv också. Eller? Örebro är väl lite större än skövde hehe... MEn ja tror det ska gå bra. Bara jag inte förlitar mig på min systers kartläsning utan försöker sköta allt själv så ska vi nog nå målet. Och få en trevlig dag! :D

kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0