God natt!

 Snart dags o krypa till kojs. Kvällen flöt lika snabbt förbi. Klockan är redan halv tolv och jag ska upp åtta i morgon för att köra runt. Måste skriva nåt sorts kort först. Vad het det? Med mitt namn o kontaktuppgifter. Så ja kan lämna till de butiker ja pratar med. Cv o sånt skickar ja sen. Eller mitt säljbrev som ja ska försöka skriva klart. (om bara min mor hade tid att kolla någon gång!!)
 
 Har skrivit ut en ansökningsblankett från en fortsättningsutbildning inom floristik. E sugen på att läsa men har inte bestämt mig än. Det är inrikting på att tävla och göra karriär. O självklart kreativitet. Ja vill bli blomsterkonstnär. Ingen himla tönt i en butik som gör samma gamla arrangemang som floristerna gjorde för 30 år sen!
 Vet inte hur lätt det är att komma in. Det finns bar 16 platser eller nåt. O det är den enda fortsättningsutbildningen i Sverige? (inom florist. Ja tror det!)
 Den är dock i Varberg. Vill jag bo i Varberg i 1,5 år??? Hemska saker! Men skönt att ha nåt att göra. O de kanske är i rätt riktningn för min dröm!
 Hoppas ja kom in...

God natt
 Lycka till, till mig själv att ja kom upp åtta i morgon haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0