Klockskrälle!!!

 Sitter med flätor i håret och hoppas på lockar. LIte rörelse o volym...
 Har egentligen ingen anledning att göra mig fin. Men det är som kul, mysigt och vem vet. De dyker alltid upp nåt eller nån som man visar sig för haha...
 
 Natten var orolig. Min klocka har fått fnatt. Den går ju på signaler från nån mast nån stans.. tyskland? Hur som helst. Varenda gång ja fick sms så stördes signalerna och den började tjuta. För att berätta för mig att klockan inte går rätt längre. Men.. DET SKITER JAG I KLOCKAN FYRA PÅ MORGONEN NÄR JA INTE SKA UPP NÅN SÄRSKILD TID PÅ MORGONEN!
 PÅ morgonen ökade smsen och ringandet och den tjöt flera gånger tills jag gick bärsärkagång på den och rev ut batterierna. Men då var ja ju ändå vaken o kunde lika gärna svara på alla sms och folk som ringt. (ibland e man populär haha)

 Mor o far e på gudstjänst så ja har huset för mig själv. Men om allt e som de brukar kommer de väl snart. Gör mig inget. Ja har hunnit äta frukost o de e de enda jag verkligen vill göra i lugn o ro och riktigt glädjer mig åt att göra när ingen är hemma.

 Nu ska jag... forsätta med att göra mig i fin i onödan.. kanske de händer nåt...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0