Kräftor...

 Sitter vid datorn och smälter en god middag. Kräftor, bröd, grönsaker och sås. Allt som behövs! :) Jag och syrran hade som våran egna lilla privata kräftskiva här hemma medan päronen var på kräftskivan nere i Slättes lekpark.
 Nu ska de på bön. Inte jag. Stannar hemma och njuter av lugnet.. ;) (typ)

 Körde bil idag. Skjutsade hem en av de asylsökande som fått barn. Var läskigt. Har aldrig varit så nervös när ja kört bil. Hon kom direkt från sjukhuset. Födde väl för nån da sen. Jag körde så mjukt och försiktigt jag bara kunde. Minsta gupp fick mig att bli nervös. Skulle barnet vakna, skulle de bryta nacken. Skulle ja råka skada de?? haha
 Men det gick prima. Och det var en stor befrielse att köra hem sen utan bebis bredvid sig. Istället min glada syrra... Som e gammal o seg... Inte liten och spröd! :P

 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0