Logmöte!

 Ångrar inte att ja for iväg på logmöte. Det var bra. Det var rätt mycket folk. Han som predikade (har ja redan glömt namnet på) predikade vädligt kort och konsist.. (kan man säga så?) så de var ingen konst att hålla sinnen på spänn. Det var bra också! :D
 Tv provfilmade idag också bara. Tack och lov. De ska filma mötena framöver. Men idag kände jag mig sur av någon anledning. De filmade i gången och där satt jag och såg ut som 7 svåra år. Får försöka fixa fram glädjen i morgon! :P Så man inte ger fel budskap ut i sverige XP
 Är dock bara med i morgon med. Sen bär det av upp till stockholmstrakten över helgen. För att vara på begravning o vinka av syrran...
 
 Nu ska jag... njuta av lugnet framför datorn en stund innan ja kryper till kojs. Borde vara trött med tanke på att ja bara kan ha sovit 5 timmar i natt?
 Ska hur som helst fixa med begravningsarret i morgon. Lika bra o göra det hemma! Skönt också i fall något blir fel... har inte riktigt fått ihop de pinnar ja vill ha!
 Sen e de logmöte.. De e morgondagen det. Den lär bara svischa förbi! :P

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0