Morning...

 God morgon.
 Blev ingen gudstjänst för mig idag. Var väntat. Det går inte att komma upp till en gudstjänst tio. Hm Kanske om ja hade känt ett starkt tvång. Men det gjorde jag inte. Bara en lite vilja. Vaknade först vid tolv när familjen kom hem igen! :P
 Har bara hunnit äta frukost.. typ... o nu funderar jag på vad man ska roa sig med.
 Städade mitt rum igår. Är så stolt över mig själv. Funderade när ja dammsugade. Ja minns inte när ja dammsög senast. Det var riktigt illa när man lyfte på de kassar från Lidköping och den hög av kläder och resväskor som låg mitt på golvet. haha. :P Nu ser det rätt bra ut. MItt rum e ju alltid lite vimsigt. Men det är i alla fall rent. Dammsög inte under all packning från Lidköping. De erkänner jag. Men ja har dammtorkat nästan allt. :D 
 
 Känner en stark längtan efter att få sminka mig och ställa mig lite egoistiskt framför kameran. Känns som det var ett tag sen!!! Det är inte lika kul när familjen e hemma. (man känner sig så löjlig) Men med lite tur ska de o bada? haha
 Så får det nog bli idag! Ego-fotoshot!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0