Mycket sovande...

 God morgon! :D
 Trots att jag sovit till klockan sju på kvällen var ja otroligt trött och gick och la mig redan vid kvart i tolv. Men de berodde nog mycket på att mor min ockuperat datorn och jag var för seg för att göra något annat vid den tiden på dygnet.
 Somnade rätt snabbt men vaknade ett. Tog ett tag innan jag kom på vad. Ett sms?!
 Min kära väninna Ida skrev mitt i natten och jag tackar aldrig nej till en sms-konversation. Men detta ledde till att jag inte somnade förrän runt tre...
 Jag låg halvvaken och halvsovande från åtta till tolv och först då gick jag upp.. haha.. Varför stressa upp. Har ju sommarlov. (eller rättare sagt. Är arbetslös!!!)
 
 Idag mår ja i alla fall prima... märker inte av svampen längre. Eller doften från kaffet mina päron dricker nu får mig och tänka på den hemska mockatårtan. (det var de länge sen den gjorde) så rädlsan för illamående finns kvar. Och ja e fortfarande inte perfekt i magen. Den andra vägen alltså... Men så länge problemen kommer ut på toan på bestämda tider och inte genom munnen i plötsligt panik så e ja nöjd o glad! :D
 Idag ska bli en bra dag....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0