naglar...


 Jag har bränt mig på tungan. Finns det nåt olidligare. Men det gör jag alltid när jag lagar pasta. Smakar av det för snabbt och bränner mig. Kuuuul...
 Har målat om mina naglar. nagelacket försvann ju efter natten i skogen. (inte helt men naglarna blev.. skogiga haha) Men jag kan inte måla naglar så just nu e de så kladdiga o klumpiga... Så jag funderar på att ta bort det.. :P
 Men frågan är om jag orkar. Minns inte varför jag skulle börja med nagelack. Är det jag? ÄR det min stil. Tror jag drabbades av djup tristess den dagen ja kladdade dit det. haha O nu när jag väl har det där på naglarna måste jag måla vidare. Hålla det i trim!

 


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0