natt igen...

 God afton.. klockan tickar på... Den är nu snart elva. Kanske dags o dra sig mot sängen. Jag ligger som lite efter med sömn. Och glädjer mig åt att i morgon har jag inga plikter!!!
 Dagen har passerat. Jag har mest sovit. Gick upp och duschade och läste lite i soffan. Men det slutade med en powernapp som blev en nästan 2 timmars sömn... Sedan satte jag igång med disken!
 Familjen kom hem och vi åt taco. Firade mamma. jag hade köpt tre oseriösa presenter till henne med orden. "töntiga presenter men köpta med kärlek!"
 En förpacknings creme caramel (vet knappt vad det är?) en påse sumak (stavning) och en påse torkade chili.. JAg shoppade loss på Ali Baba haha XD

 Dagen avslutade med en tårta som mamma fått från Maxi-Ica.. Man undrar ju. En fin tårta bara för att mamma var stammis? Hur ofta handlar hon där liksom. Får alla kunder det? haha
 Den var sådär. Ja e inte så förtjust i sliskiga tårtor. Det var en prinsess... :/

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0