rastlöshet...

 God morgon..
Eller eftermiddag...
 Känner mig glad idag. Har fått två frågor om vad jag ska göra nu i framtiden och om det är segt att gå hemma. Näe det är inte det. Jag.. drottningen av rastlöshet har inte tråkigt?! Hur kommer det sig?
 Jag har som inte hunnit med att ha trist. Inte så där överdrivet trist som bara jag kan ha.
 Det händer alltid nåt. Jag sover mycket, tränar, målar, sminkar mig, umgås med min man, sitter vid datorn, smsar.. skriver!
 Alltid e de nåt!
 Dagarna bara går förbi.. Ser fram emot veckan när mamma o pappa är o jobbar igen då jag åter kan ta tag i hushållsarbetet. Jag vägrar göra sånt när föräldrarna ser på. En av mina märkliga o töntiga egenskaper. haha
 O bära in veden. Känner att det blir bra träning och... tja de kanske kan bli kul med rätt sällskap ;)

 Men idag? Idag vet jag inte vad jag ska göra. Päronen är hemma! Ja har ingen lust att hjälpa till då... Har inget att göra. Jag är trött och vill bara sova... Känner hur jag glider tillbaka till mitt gamla sega liv haha.. Jag tror jag behöver bo ensam! (med risk att för att tjata nämner ja åter detta om att flytta hemifrån)
 har faktikst sminkat mig lite idag i alla fall! ;)



 kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0