Rödtotten is back!

 Där blev gårdagen idag! 3 minuter över tolv. I nästan tjugo minuter försökte ja ta över datorn. Ibland e man stressad. O när mamma äntligen går. Då påminner hon om att vi måste upp i morn! Det hade ja glömt. Eller inte alls tänkt på. Drömde att i morgon var sovmorgon. Önskade det. Inbillade mig det!
 Men icke!
 För i morgon ska familjen iväg. Umgås. Bilda god gemenskap o känna nykärlek bland de trådar som binder oss samman.
 Förhoppningsvis blir det en visit på hotell i Falköping. Haha. Mössebergs kurort. Uj uj uj. Just nu känner ja inget sug. Inte alls. Vill inte sova borta med min familj. Vill inte basta, vill inte skvätta runt i en bassäng med massa pensionärer, vill inte promenera upp på berget o klappa getter eller titta på utsikten. Jag vill vara hemma!
 Men självklart kommer ja säkerligen tycka det är trevligt i morgon. Förhoppningsvis!
 Men vi har dock inte bokat rum än. Så med våran tur blir det väl som när ja o syrran skulle till Alingsås! Fullbokat! Men vi får se. Vi får se. Annars skulle vi göra någon annan grann dagsutflykt. (vilket ja e mer sugen på.. typ?)

 Har färgat håret by the way. Eftersom mitt hår e kortare o var lite rött innan blev det mörkare än sist tyck jag. Eller så e de inbillelse i detta mörka hus! :P Men ja gillar det. Ser nog bättre ut ute i solen! :D


God natt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0