Sista inlägg för dagen...

 Snart är klockan ett... skönt.. dagen passerar!
 I morgon ska jag upp och försöka ta mig till Töreboda. Träffa jobbcoachen. Har varken lust eller råd. Har ingen bil så ja måste punga ut med buss. Fritidskortet är slut och.. 40 kr för en resa till töreboda.. Det är saftigt.. Men men.. när jobbcoachen ropar. Då ska jag infinna mig där. (undrar nu bara varför jag valde onsdag!?)
 Men även om jag måste upp till tiobussen tänker jag inte lägga mig än. Funderar på att ta en liten uppfriskande prommis. Gillar att vara ute på natten. I mörkret. Tyst och stilla.. Och man blir trött.
 Men jag mår som illa. Hela dagen har varit weird i matväg.
 Vaknade och var inte alls sugen på frukost. Gjorde varm choklad och tvingade i mig en rostad smörgås med smör.. XD på bion åt jag nötter och sen när vi åt middag fick jag tvinga i mig det jag tagit. (vilket är ytterst ovanligt för att vara mig) Och jag var inte sugen på kvällsmat. Vad är det med mig. Jag känner mig. Ultramätt?!?! haha Ett av mina stora nöjen försvann idag :P
 Men en prommis kanske får igång magsystemet.. haha :P

Kvart i ett.... Kanske ska göra mig i ordning för sängen innan prommisen. Så slipper ja det sen...
god natt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0