Slapp och arbetslös!

 Idag har jag inte gjort något vettigt. Otroligt?!
 Gick och la mig sent igår natt och behövde inte gå upp för att skjutsa min moster. Alltså sov jag till tolv. Inte ens Tamar väckte mig?!?!
 Jag traskade hur som helst upp och hann se att mamma bett mig om några sysslor. Hann göra en av dem innan klockan blev 3 och mamma kom hem. Jag snodde då bilen och drog till Älgarås! ;)
  Var där hela dagen. Fattar inte. Åt inget på hela dagen. Bara en frukost... väl hemma gjorde jag lite pasta. Det var gott... Och nu sitter jag här!

 I morgon måste jag göra något vettigt. För så här kan det inte vara! Jag tänker gå upp innan nio. Jag ska!!!!
 Kanske ska börja bära in den veden vi har här ute. Då tränar jag ju och gör nytta i samma andetag! Kanske skulle för en gångs skulle hinna äta både lunch och frukost innan middagen. Ska jag laga middag föresten?
 Känner att i morgon drar det riktiga livet igång. Undra när mamma kommer hem?
 Städa mitt rum vore också fint.. nyttigt! yeeea! ;)

Jag måste börja använda mig själv!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0