Tidig morgon...

 God morgon! :D
 Gick oväntat lätt att komma upp klockan tjugo i sju. Tamar bara stirrade på mig när jag började ta på kläder. Hann bara gå på toa innan jag satte mig i bilen. Tog med Tamar. (För att hon inte skulle väcka syrran) Tårarna rann ur mina nyvakna ögon.
 Var lite nervöst att köra hem. Kände mig trött o ofokuserad. Särskilt när ja körde audin. Gillar inte den bilen. Så trög... Men andra människor var nog tröttare än jag. KÄndes som alla körde konstigt?!
 Kom hem och gjorde en pangfrukost. Hade ju tid. Älskar att vara uppe tidigt utan anledning. Njöt av lugnet tills nu när syrran kom upp. Klockan är tjugo över åtta. Jag e helt färdig med mitt liv. Solen har gått upp. Himlen e blå. Det blir en pangdag idag! :D
 Förutom att jag ska till jobbcoachen vid två och köpa blommor också!!! hahah XP
 Det är i alla fall logmöte idag. Nu börjar serien. Det kan vara trevligt... Får se vad de e för predikant som kommer på besök nu! :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Svar: Måste bara få svara att jag faktiskt inte kände mig bekväm i min bikini i drömmen xD Alla andra hade ju kläder på sig så jag tyckte det var konstigt :P

2010-08-18 @ 12:38:36
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0