Bastu!

 Var länge sen. Men idag tog jag och Tamar oss tid o bastade. Eller är väl snarare ja som tar mig tid. Tamar gör det som ja gör haha :P Det enda hon har tid avarad för är maten!!! O toan kanske.
 Var skönt. Nu ligger ja i sängen o dricker te o äter macka. Tamar går runt på golvet och har trist. Försöker då o då sno min mat!
 
 Borde plugga mer på växtkännedomen. Pluggade lite i bastun. Men... trååååkigt. Hade prov i Måndags men missade det för att ja var sjuk torsdag fredag.. Kan kanske växterna.. Det får duga.
 HAr massa o göra i skolan. Störande. Ska snart ta tag i NÅT! Kanske i morgon på studiepasset. Har ju ett yrkesbevis att jobba på också!!! ÅÅÅÅH hatar när det är mycket. Men ja är inte stressad. har helt enkelt bara lagt allt åt sidan. En av mina små talanger o sen kommer ja på allt när ja har mens o magnesiumbrist. Då kan ja inte sova o mår skit. Sån e jag!

 åååh vad ja ser fram emot fredag! :D Bara tisdag idag. suck

tulpantider.. :D Glad när man får blommor från skolan att pryda mitt rum med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0