Födelsedag! :D

 Idag blev ja 19. På allvar. Hade nästan glömt det men fick ett påminnande sms
på morgonen av Lizen :D O sedan sång o kramar av vissa klasskamrater! :D 
Hade förberett för mig att gå o handla.
Nåt gott också för att äta en god middag o fika nåt snask på kvällen. BAsta o ha en avslappnad födelsedag med Tamar. Så blev inte fallet.
 Satt o vilade lite från arbetet i skolan o plötsligt såg jag syrran bland ettorna i binderisalen. "Syrran?"
 "Det är ju Ulrika!" utbrast ja o lämnade mina vänner. Men de försvann balnd ettor o bakom tavlor men tillslut fann ja dem. Mamma var också med :D
 De drog fram varsin cola till mig (underbart) och stannade ett tag hos mig i klassrummet.
 När ja slutade skolan for vi o handla. Ja passade på o övningskörde. (kändes bra!) Och sedan gick vi på resaturang. Blev Troja dagen till ära o vi åt pastarätter och sallad. :D Dyrt o gott!
 
 Sedan for vi hem. Vi kom på den unika idén att vi alla skulle tona håret i en entvättsfärg. SÅ vi rusade från restauranegn till bilen o spurta till Åhlens. (I onödan. Åhelns stängde sju inte sex) Men vi hitta ingen toning som endast höll en tvätt. Så ja o syrran struntade i det. Mamma döremot tonade håret mahogny. Snyggt tyckte ja o Ulrika. Mamma var osäker. (Hon ser så ung ut! Titta bilden ----->)

 Nu har de åkt. Ja o Tamar är ensamma. Skönt. Blev trött efter att umgås så mycket haha :P Men det var riktigt kul o ja e glad att de överaskade mig! :D

 Ska avsluta med nåt äckligt.
 Tamar fick våldsam klåda i stjärten efter att hon bajsat. Jag torkade henne (Sånt ska man bara behöva göra om man blir mamma!!!) Men det hjälpte inte. Mamam tog upp henne o ja såg att hon hade ett hårstrå i röven. (Skönt)
 Tog tag i det o drog. Efter lite hårtjorv dök en lång plastrems upp! USCH!!! Man ska inte äta plastremsor dumma katt. Önskar hon lärde sig en läxa nu. Men hon gillar att tugga i sig långa saker suck!

God natt! :D
Tack alla älskade vänner o familj för all uppvaktning!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0