Födelsedagsfirande o hemresa...

 Firandet blev rätt trevligt ändå. Vänner kom och det var en god smörgåstårta.. Jag fick lite saker faktiskt haha Ja kan räkna dem på en hand... ett presentkort på Lindex, en bok om sömn, 2 talböcker, filmen "I robot" och ett kärleksbrev från syrran, ett usb och två stora lådor från bibbi med kökssaker. Hon ska ju flytta :( o passade på tt ge urresningen till mig hehe.. XP 
 Tack för det födelsedagsfirandet o de presenterna :)
 Känns inte nu som att det är i morgon ja fyller år. Vilket e fallet. Men ja ska fira lite för mig själv. E så sugen på cola vilket ja inte fick. Fick ingen födelsedagsmiddag heller. Så det ska ja fira med själv. Får ju dock middag på fredag när mina vänner kommer på besök. De ser ja verkligen fram emot :D

 Åkte skridskor idag. En buckla har utvecklats i skridskon som klämmer min stackars knöl på foten. Gav upp tillsut o slet av mig skridskon. Har fått ett blåmärke på foten o en kluven fotknöl XP.. Illa. Älskar ju att åka skridskor. Vill ju åka med tjejerna på fredag. Men tror ja ska be mamma sätta dem i ugnen o ha på sig dem så de formar sig efter hennes fötter. vi har samma storlek förutom att hon har mycket bredare fötter. Men bara bucklan försvinner. Jag vill åka nästa helg! Jag vill!

 kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0