galen dag...

 Gick efter skolan till körskolan o provade att göra lite teoritester på datorn där. Gick riktigt bra. Klara typ allt!
  Gick hem vid halv tre. Kunde suttit längre. Men det kom en tjej o började smaska på nå hårda karameller. Liksom smaskade o sög högljutt med öppen mun. E de nåt ja inte klarar så är det de hemska ljuden som bildas när folk äter. O när man sitter i en tyst miljö och någon sitter en halvmeter ifrån en och smaskar höglutt likt en gammal lärare som fått tag på en halstablett. Då blir ja galen. 
 Har stora problem med det. Ja blir inte äcklad eller känner obehag utan ja blir vansinnig. Kände för att drämma iväg med stolen och gå ut med bestämda steg. MEn ja satt o klämde på mitt snorpapper som ja hade i handen istället haha XP

 Ingen bra dag i skolan heller. Mådde skit hela tiden.. underbart... Kändes som om alla antingen var arga på mig eller inte såg mig (mina knasiga depp-tankar! Syftar inte på någon!!!!) Funderade skarpt på att gå hem hela dagen. Näsan rann konstant. Ja kände mig tjock i ansiktet o helt enkelt förkyld. Men faktiskt så härdade ja ut hela dagen. Var till och med med på elsäkerheten haha XP

Ja.. man kan säga att det är skönt att vara hemma. Om ja inte sätter mig o kollar på en blogg med en tjej som målar och ritar asbra. Så där ritar ju inte jag liksom. Fy vad pinsamt att ja ens visar vad ja gör... XP Försöker övertala mig att jag har en anna stil. Men yea right. Det skiter väl de andra i.. de som ska titta på konsten.
 Så nu e ja sugen på att måla o rita för att bevisa mig själv att jag KAN! (kanske)

 Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0