God kväll igen...

 Har för bara nån dryg timma sen kommit hem från familjen Aliji! Var mycket trevligt. 
 Rökt kyckling, fia med knuff o puttar i snön. Ett trevligt avslut på dagen som började med ett trevligt samtal med syrran.

 Missade dock chansen att spela bandy. idag när de var så FÅ på isen. bara 5 eller nåt. Så hade ja duschat o ides int följa med. Ångrar mig bittert. Men hoppas på morgondagen ;P Men då kanske vi i familjen gör annat. Eller så tar mina päron en vilodag. De e så gamla o skröpliga :P

 Nu e klockan tolv. Dags o försöka sova antar jag. I morgon kommer unge herr Aliji förbi.. tidigt förstod ja det som... Huvaligen.. hatar att sova... o äta frukost när man har besök XP haha.. så ska försöka komma upp vid tio. Om ja lyckas somna någon gång i natt. (har inga stora förhoppningar på det)

 God natt :D

(jag blir 19 om 21 dagar. Det går fort... man kanske ska försöka hitta på nå? :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0