God natt

 Börjar bli dags att krypa till sängs.
OVanligt tidigt för mig kanske men ska bli
skönt. har värmt mjölk och ska lägga mig framför in to the blue. Lite halvtaskig film men... :P
 Måste först bara tvätta bort sminket. Roade mig med det idag. Var tvungen att känna mig lite vacker. Om ja gjorde det sen vet ja inte. Men ja hade som vanligt kul. Har ju fått 250 kr på lindex av farmor o farfar o bra sugen på att slösa ut det på smink. Så har ja mer att utveckla min teknik med ;P

 I morgon börjar ja tjugo i tolv. Men har körlektion fem över elva. Och tänkte gå dit vid tio för att plugga teori. Måste verkligen ta tag i skiten ordentligt nu. ;P Har läst lite idag. Men halvhjärtat. Ja måste vara på en neutral plats. Lagom mycket ointressant ljud och en bra arbetsbänk. I sängen med en galen katt framför tvn är inte bra. Men nåt har ja väl lärt mig idag.. som... som att man inte får stanna på en motorväg haha (om ja nånsin funderat på det)
 
 Nej nu ska ja inte sega här i onödan mer. God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0