God natt!

 KLockan är ett. Jag borde väl egentligen ligga i sängen nu med en god bok. Eller kanske blundandes o försöka undvika att tänka på jobbiga saker.
 Har nyss kollat på Mumien med familjen. Trevlig film. Trevligt sällskap... Vet inte om ja sett hela förut. Eller om ja helt enkelt inte minns slutet XP
  
 I dag var det bön som stod på schemat. Var trevligt det också. Vi var där tidigt för att mor och far skulle hälsa på nå vänner så då fick ja o syrran tid att träffa andra unga vänner i Älgarås. Också mycket trevligt. Även om stället invaderades av barn också. Såna barn som vill att om man leker nåt med ett måste göra samma med alla andra. haha Oh vad ja "gillar" barn! :P
 
 I morgon är det årsmöte i församlingen. Ett sånt där långt härligt möte. Gudstjänst, lunch, årsmöte...
 Har aldrig ritkigt varit så intresserad av såna administritiva möten. (nu vet ja inte om ja hittade på ett ord men ni vet vad ja menar. Om ni e smarta!) Jag har inget att säga till om. Och att lyssna på ekonomi tar kol på mig.
 Men det är paj och gudstjänsten innan kan ju bli trevlig... :P Hoppas de kommer nå vänner i min ålder också! ;P

 Nej nu är det sent. Tamar sover tungt redan. Huset är tyst.

 God natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0