hemma...

 Ingen skola idag för mig... sjuk. Inte så våldsamt sjuk. Inte så där hemskt så ja ligger i sängen o vrider mig. Har varken feber eller egentligen större anledning att vara hemma. Men jag är så trött på skolan. Och jag hatar att känna mig äcklig. Gå runt o snörvla. Känna hur det rinner och.. usch! Och har dessutom fått mensvärk... sitter just nu och väntar på att alvdeon ska hjälpa.. suck!
 Gick upp samtidigt som skolan började för mig. Alltså tjugo i tolv XP Trots Tamars jobbiga försök att väcka mig. Sov allts inte så tungt.. Men ja anar att ja kommer få problem med att somna i kväll :P
 
 Min lärare ringde nyss o frågade vars jag var. Självklart. De e verkligen på i den här skolan. Måste ha noll skolk eller? haha.. Men jag hade skrivit ett sms som hon läste nu medan ja prata med henne. Klantigt...
 
 Nej vill bara hem nu. Hem till Slätte. Vet egentligen inte varför jag vill det? Men på nåt sätt är det skönt att emellanåt få lite kramar o veta att där är jag skolbefriad haha :P Det är lika trevligt här hemma. När det inte är skola alltså! :)
 
 Ska fortsätta på min tavla och kanske tar ja mina sista krafter o dammsugar o tömmer Tamars låda. :S
 Men det tror jag inte.
 
God middag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0