hm...

 Finns egentligen inget att skriva här. Har funderat. Men det händer verkligen inget. Eller snarare lika lite som vanligt men ja har tappat orken att skriva det. Känner mig tjatig...

 Blev en trevlig lördag idag. Lik resten av lördagarna..
 Åkte skridskor. Kände mig sämre än nånsin XP Men upptäckte att ja visst kunde knyta skridskorna hela vägen upp!
 Vi såg på film. Benjamin Button. tredje gången ja såg den. Inte lika intressant men ja är ändå kär i filmen. Lite väl lång kanske. Men resten av familjen var inte förtjust. Kanske syrran... Men hon blev trött efter halva o försvann. Både ja o syrran har sett den förut. Förra året. När ja fyllde år. Ulrika bjöd på restaurang o bio... :) Ja hade köpt nya klackskor. Som var snea. Har aldrig haft så ont i foten. Kunde inte gå på foten resten av veckan XP Fick traska hem i strumplästen den kvällen. Tack o lov för att det är så exotiska vintrar i Lidköping. Och att det inte var i år det hände. Uj.. kommer aldrig glömma den dagen. Älskar min syster! :D

 I morgon blir ja firad av familjen. (fyller år på Måndag) Ska bli gott med smörgåstårta. Men annars e de inte lika kul att fylla år längre. Ja förväntar mig inga presenter. Önskar mig inget särskilt. :S Det är dock kul att få en anledning att bjuda hem folk! :D Ska bli skoj nästa helg då ja hoppas några brudar kommer till Slätte :)
 Men ja fyller år i Lidköping. Det gjorde ja när ja fyllde 17 med. Kändes konstigt.. Ingen brydde sig. Några i klassen kom ihåg att säga grattis. Men inget mer. Ja köpte kebab o stekte. Kebab o ostpasta... Det var en födelsedag att minnas. Min första ensamma födelsedag! XP
 I år får ja väl hitta på nå skoj med Tamar. God middag, cola (inte att förglömma. Ska köpa en stor flaska man fyller bara år en gång per år) och sen... kanske skulle ta o dygna o se dokumentärer hela natten... haha nej!

 För att inte ha nåt att säga blev det ett långt inlägg. Ser fram emot tårtan! :) Får se om min familj ger mig nåt knasigt ;P
 
 God natt :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0