Lidköping- the end of lovet!

 Japp. Nu sitt ja i Lidköping igen o pöser. Verkligen tyst o stilla. Så skönt på nåt sätt. Samtidigt som ja är otroligt rastlös. Vet inte vad som drabbat mig. Men ja sitter konstant o längtar efter något/någon! Ja kan inte sätta tummen på vad det är. Men har gjort det i säkert 1-2 veckor nu. O de gör mig stressad till tusen!

 Var en trevlig dag. Övningskörning med pappa, bandy med pappa o slättegäng o två grabbar till XP, resa till Lidköping med mor o syster...
 Den har gått fort kan ja avsluta det med. Min klocka har dock stannat så den har varit bara tio i sju för de senaste 5 timmarna ;P
 
 Har inte gjort mycket här hemma nu. Fikat. Spillde cola i sängen! XP (Underbart.) Sett tv. Krånglat med datorn. Packat upp...
 Ska duscha också. Har fått -20 graders + bandyfrisyr. :P Underbart. Som ett lite tjorv där bak. Men ja funderar på att inte borsta ut det. Har saknat min sletna frisyr i snart 3 år ;P haha

 Har funderat på att ringa efter praktikplats tidigt i år så ja får på nåt skoj ställe. O de för mig till min kusin Amlias kommentar!
 Mitt svar är: Vill du ha besök? Är ja välkomen upp till er i Lycksele i nästan en månad runt påsk om ja får tag på en praktikplats där? haha.. :P Om ja är välkomen måste ja kanske ringa i tid så inte nå knastjejer från Vännäs ringer XP

 Funderar också på att ha nån sorts "fest" eller bara mys nu när ja fyller nitton. För det är ju en sån värdelös ålder. Man blir bara gammal. Men ja vet inte än med vem vart eller hur. Om det är möjligt... om det finns intresse. Men sugen e jag XD haha
 
 God kväll! :D


Kommentarer
Postat av: Amelia

Ja du är jättevälkommen! :D

2010-01-10 @ 00:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0