Nyårsdagen! :D

 Börjar väl detta fina blogginlägg med att säga Gott nytt år! :D

 Blev en riktigt trevlig afton trots mina låga förväntningar. ;P Kvällen började vid sju med god mat i kyrkan. Knytis. Syrran och jag spelade lite sjöslag och pratade med folket där innan vi begav oss till den lite mer ungdomliga festen hos Orhan. ;)
 Jag trivdes bättre där. Vi dansade till elva. Vi var inte så många. Det var skönt och mycket roligt. :D
 Vid elva gick vi tillbaka till kyrkan för att hinna vara med på bönen. Alla på festen följde med o vi spelade lite Uno tills det var dags för bön.
 Sedan gick vi ut och såg fyrverkeri.
 Det nya året började lugnt kanske lite segt framför brasan med godis och försök att få iväg sms haha ;P frustration.. men ja hade brist på pengar och skickade bara några få för skojs skull :D
 
 Nu e ja hemma. TYcker det tog slut tidigt. Hade gärna dansat nån timme till haha. Är för övertrött för att sova. MEn ska nog lägga mig o läsa lite...

 God natt!!! :D kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0