Osynlig...

 Elsäkerhet var det jobbigaste jag var med om haha XP Kände mig så dum. Satt längst ut. Ensam o övergiven XP HAn frågade flera saker till publiken bland annat.
"Har ni hört talas om Ohms regel?" Alla skakade på huvudet.
 "Joo!" svarade jag..
"Ingen?" Han stod en meter framför mig men kollade snett ut mot folket. Ja fanns inte i hans synvinkel alls!!!
"Jo men de har..." Han avbröt mig...
"Inte i högstadiet någon gång!?"
"Jo!" slutade försöka. Kände mig überdum som satt där o pratade för mig själv!
 Han frågade igen senare..
"Har någon slickat på ett sånt där fyrkantigt batteri någon gång!"
Alla skakade på huvudet.
"Ja..." svarade jag
"Ingen! haha bra de gör ont!"
 Känns som det var nå fler gånger. De slutade i all fall med att ja satte mig tyst o sura, kollade rätt ner i golvet o sa inte ett ord till. Försökte ge honom lite onda ögat men han såg ju aldrig mig så...Pisslärare som inte ser sina elever. Borde få sänkt lön!!!

 Med sänkt sjävlförtroende, ett blödande hjärta och med en del döende inom mig gick ja in på Hemköp på vägen hem o köpte bröd o godis! Ha se vad upprorisk jag är. Bröd o godis på en onsdag! In your face lärarkåren!

 

HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0